.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در مازندران:
فقر مازندران از صنعت مادر/ یک تیم‌ بدون غرض‌ورزی‌های سیاسی ‌مسئله پتروشیمی مازندران ‌را دقیق ارزیابی کند
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه استان نیازمند صنایع مادر است، بررسی علمی، منصفانه و دور از غرض ورزی مسائل زیست محیطی پروژه پتروشیمی میانکاله را ضروری خواند.
فقر مازندران از صنعت مادر/ یک تیم‌ بدون غرض‌ورزی‌های سیاسی ‌مسئله پتروشیمی مازندران ‌را دقیق ارزیابی کند

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی خاطر نشان کرد: مسئله پتروشیمی میانکاله باید به طور علمی، منصفانه و دور از غرض ورزی بررسی شود تا با حفظ این مناطق با ارزش اجازه سو استفاده به افراد داده نشود.

 

وی افزود: نباید به بهانه محیط زیست جلوی صنایع مادر تخصصی گرفته شود و از سوی دیگر نباید دنبال صنایعی برویم که به محیط زیست لطمه بزند و حیات وحش و منابع طبیعی را به خطر اندازد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: هر طرحی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد و یک تیمی بدون غرض‌ورزی‌های سیاسی و انتخاباتی، مسئله پتروشیمی و دیگر طرح‌ها را بررسی و پیوست زیست محیطی آن را دقیق ارزیابی کنند و اگر ضررش به سودش می‌چربد باید جلوگیری شود وگرنه اجرای آن برای ایجاد اشتغال ضروری است.

 

لائینی یادآورشد: اگر واقعاً دل برای محیط زیست می‌سوزد تالاب میانکاله بار‌ها و بار‌ها دچار آتش سوزی شد چرا یک مرکز اطفای حریق در آن احداث نمی‌شود و از سوی دیگر هر روز چندین میلیون مازوت در نیروگاه نکا مصرف می‌شود و چرا جلوی مازوت سوزی گرفته نمی‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در کشور‌های اروپایی که شرایطی شبیه مازندران دارند چگونه صنایع مادر و پتروشیمی وجود دارد، ولی در استان جلوگیری می‌شود.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.